INFORMACJA O DOFINANSOWANIU REALIZACJI ZADANIA „Usuwanie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Sierakowice – likwidacja skutków klęski żywiołowej” – edycja 2018
Gmina Sierakowice uzyskała środki na realizację zadania USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST PO NAWAŁNICY Z TERENU GMINY SIERAKOWICE z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.
Łączna kwota przyznanej dotacji stanowiła 100% kosztów kwalifikowanych i wyniosła 39 390,10 zł ze środków własnych WFOŚiGW.
Przyznane środki pokryły koszty związane z demontażem, transportem i utylizacją wyrobów zawierających azbest. W wyniku realizacji zadania uzyskano efekt ekologiczny w postaci usunięcia 5 558 m2 płyt azbestowo-cementowych, co daje 77,04 ton odpadów niebezpiecznych. Wyroby azbestowo-cementowe zostały zdjęte z budynków o funkcji mieszkaniowej oraz gospodarczej. Usuwane pokrycia dachowe były uszkodzone na skutek nawałnicy.
Więcej informacji o dofinansowaniu na wfos.gdansk.pl.