Budują się nowe domy? Zadbajmy o adres!
Operatorzy internetu często trafiają na nowe domy lub działki, które dopiero co powstały albo są w trakcie budowy.
Właścicieli takich miejsc – zachęcamy do jak najszybszego zgłoszenia się do gminy po nadanie oficjalnego adresu.
Dlaczego to ważne?
Tylko adresy zarejestrowane w ewidencji miejscowości, ulic i adresów mogą być brane pod uwagę przy planowaniu dalszego rozbudowywania sieci w ramach programów KPO i FERC (czyli walki z „białymi plamami” – miejscami bez dostępu do szybkiego internetu).
Im szybciej adres trafi do ewidencji, tym większa szansa na podłączenie do szybkiego internetu!
Pod linkiem https://www.pomorski-swiatlowod.pl/maps/5.22.05b/ znajduje się mapa obszaru podłączenia. Można tam z łatwością sprawdzić czy obejmuje Waszą posesję, czy też nie.
Jeżeli nie TO NIC STRACONEGO. Należy wyrazić chęć podłączenia, wysyłają maila na adres: kdawidowicz@pomorski-swiatlowod.pl wpisując w treść:
Wyrażam chęć przyłączenia do inwestycji internetu szerokopasmowego- Światłowodu.
-Gmina
-Miejscowość
-Adres
-Telefon kontaktowy
Cała inwestycja ma zostać zakończona do końca 2026 roku.